luni, 13 iulie 2009

Valoarea unei fapte si a unui cuvant!


Nu de putine ori am auzit oameni spunand ca o vorba spusa la momentul potrivit cantareste enorm de mult in economia obiectivului pe care-l urmaresti.La fel de des am auzit si zicala "Fapte nu vorbe".Ei bine la un moment dat eu cred ca uneori cheia succesului consta in combinarea celor doua,cuvintele urmate de fapte,sau de ce nu invers.La fel de ideala ar fii la un moment dat si corelarea acestora,zic eu.

Dar ce te faci atunci cand vrei sa demonstrezi ceea ce simti??Incepi alternativ cu fapte si apoi cuvinte,nu?Oare asa se rezolva fiecare problema?Fiecare dorinta sau obiectiv?

Daca am fii toti sinceri,corecti unul fata de celalalt,atunci cu siguranta raspunsul ar fii "da".Insa cum peste tot exista persoane perfide,perverse sau oricum ai vrea sa le numesti,raspunsul ar fii pe departe "NU".Si atunci o sa ne intrebam,cum oare putem sa ne ferim de cei perversi fara sa fie nevoie ca la un moment dat sa le demonstrezi ceva?Daca am fii computere probabil ca raspunsul ar veni imediat,nu?Instalam un antivirus si situatia e sub control.

Dar nu suntem nici pe departe computere,asa ca v-a trebui sa vedem cum putem gestiona situatia in sine.

Cu totii am intalnit fel si fel de persoane,unele corecte altele mai putin si cu totii,la un moment dat am fost nevoiti sa le dam socoteala si acestora din urma.Fara sa vrem,se pare ca in absolvirea examenelor treptate ale vietii ne lovim la inceput de oameni mai putin buni,poate sau cu siguranta,pentru a ne familiariza cu genul acesta de persoane, si pe viitor sa stim cum sa-i evitam.Clar este ca dupa toate aceste examene ar fii ideal sa nu te mai doboare absolut nimic si sa fii la fel ca un computer,insa uneori noi oamenii suntem prea naivi sa intelegem unele lucruri si nu de putine ori ni se intampla sa persistam in greseli.

Enervant,bag de seama,este faptul ca cel mai mult ne atrag persoanele mai putin credincioase,carora incet incet iti doresti sa le arati imposibilul,incerci sa-i schimbi,le dai absolut tot,uneori chiar daca suna ciudat,le dai si ce n-ai,doar pentru ca inca o data ai cazut prada ispitei si nu te poti obisnui cu gandul ca ai facut o greseala si ca ar fii cazul s-o iei de la capat.

Suntem cu totii constienti ca este foarte greu sa te feresti de acei oameni,insa cu totii trebuie sa invatam din greseli si ori de cate ori suntem pusi in situatii de genul acesta sa incercam sa acceptam realitatea asa cum ne este propusa si cu zambetul pe buze sa rostim "Nicio problema,o voi lua de la capat":)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu