joi, 9 iulie 2009

Cand ai prieteni adevarati!!!




Nu se intampla foarte des sa ai parte de un grup in care toti sunt pentru unul si unul pentru toti.Cu toata modestia si cu toata sinceritatea la ora actuala pot spune ca sunt un norocos.Poate doar pentru ca asa cum m-am descris,i"m a dreamer,dar in momentul de fata simt ca totul este adevarat.Simt ca am prieteni,simt ca am pt cine trai,simt un ajutor in tot ceea ce fac atunci cand ma gandesc la ei.Ii simt mereu langa mine,simt ca orice problema este insignifianta.
Este ora 3 dimineata si dupa o discutie purtata cu un baiat care la inceput mi s-a parut a fii un om cu care niciodata nu as fii putut lega o prietenie stransa am descoperit ca acel om mi-a devenit unul dintre cei mai buni prieteni.Poate unii dintre voi ma considerati naiv insa instinctul stiu foarte bine ca nu ma tradeaza.Aceasta discutie m-a marcat profund si de aceea ma aflu la acesta ora in fata calculatorului si incerc sa redau ceea ce simt in cateva randuri.Imi doresc sa impartasesc aceasta bucurie pe care o am in suflet cu voi toti cei care aveti placerea sa mi cititi din cand in cand starile sufletesti redate in cuvinte.
Oameni buni ati resimtit vreodata fiorul acela pe care doar cateodata acum mult timp cand eram copii reuseam sa-l simtim,dupa indelungate discutii cu parintii pe baza diferitelor boacane pe care le facem zilnic, dupa o discutie cu cate un prieten?Stiti voi este vorba de sfaturile parintesti pe care le primeam zilnic dupa fiecare pas gresit facut in diferite situatii.Ei bine sa stiti ca mie unu mi s-a intamplat nu de putine ori ca un prieten sa vina sa-mi spuna onest ca dupa parerea lui decizia pe care urma s-o i-au era una gresita.Stiti la inceput ni se pare ciudat ca cineva care totusi nu face parte din familia ta intrazneste sa-si dea cu parerea in ceea ce te priveste pe tine.Dar totusi atunci cand un prieten iti da un sfat bun,un sfat care sa te ajute sa nu-ti pierzi increderea sau sa nu pierzi lucrul pe care ti-l doresti,dupa parerea mea esti bine sa-l asculti.Si stiti de ce?Dupa parerea mea el este mult mai calculat,in unele situatii evident,in ceea ce te priveste pe tine pentru ca iti cunoaste foarte bine situatia si ii este foarte usor sa gandeasca ceva calm care sa te ajute in ceea ce urmeaza sa faci.Eu am simtit ceva asemantor mai devreme cand am plecat de la fotbal,un prieten mi-a dat un sfat constiincios pe care pana la urma l-am urmat si...surpriza...a fost mutarea castigatoare:).Ma simt nespus de bine cand un prieten vine si-mi spune nu mai fuma:)) sau nu mai injura...sau orice altceva...ceva productiv in viata...simt ca sunt important pentru acea persoana si cu atat mai mult simt ca lucrurile, pe care si eu le fac la randul meu,nu sunt de prisos.Sau atunci cand ai pierdut o persoana draga,doar ei ,alaturi de familie,sunt cei care mereu iti vor intinde o mana de ajutor,cei care iti dau putere sa mergi mai departe.
Cat de important este un prieten atunci cand esti la pamant din cauza unor probleme minore,realizezi la un moment dat,probleme sentimentale.Cand ai pe umarul cui sa plangi,cand la orice ora te cheama la el,cand la orice ora vine sa te sustina,cand mereu iti da speranta...Tot respectul pentru ei...
Sau atunci cand un prieten te suna sa te intrebe de sanatatea celor din familia ta...sau cand te lovesti de unele probleme carora nu le gasesti cusur,si ei apar cu cate o solutie pentru a-ti indeplini obiectivul...
Sunt mandru cand ajung acasa dupa o zi in care mi-am revazut prietenii,am ras alaturi de ei si am mai invatat cate ceva nou alaturi de ei,pentru ca stiti bine ca in fie ce zi,la orice pas,inveti lucruri noi.
Mereu cand ma intalnesc cu ei,fie ca am o durere in suflet care ma apasa in tot restul zilei...imi vine sa strig "va multumesc ca existati si ca nu sunt singur pe lume".Cum va spuneam...fericirea e molipsitoare;) insist cu aceste cuvinte petru ca odata i le am spus cuiva caruia credeam ca problemele din viata acelei persoane nu-si mai gasesc sfarsitul...dar acele probleme si starea aceea de nefericire erau doar o scuza pentru ea si o enigma pentru mine...
Prietenii sunt aceia care atunci cand ai o problema si-ar lasa orice alta preocupare si ar incerca sa-ti fie alaturi in lupta,uneori nedreapta,cu neintelesele probleme ale vietii.

Pretuiti-i ca pe ochii din cap pentru ca ei,cum spuneam alaturi de familie, sunt cei care iti raman alaturi la durere si necaz, si tot ei atunci cand e vorba de dezmat iti sunt deschizatori de noi orizonturi.
Voi sunteti cartea mea de vizita si orice ati face nu mi-ar fii rusine cu voi.Am trecut prin multe si sper sa ramanem la fel de uniti si dupa ce inevitabil ne vom cladi propriile familii cu sotii si copii...este tot ce-mi doresc si stiu foarte bine ca nimeni dintre noi nu este de alta parere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu