joi, 2 iulie 2009

Prietenia te face mai bogat?










E adevarat ca te simti mai bogat atunci cand cei mai multi din prietenii tai iti sunt alaturi?Ei bine...dupa parerea mea este mai mult decat adevarat! Eu unul atunci cand ii am in preajma simt ca plutesc si ca niciun fel de problema nu-mi poate sterge zambetul de pe fata. E un sentiment aparte atunci cand ii intalnesc,simt ca lumea este atat de mica incat o pot cuprinde in palma,simt cum cerul imi zambeste si-mi aproba fiecare miscare alaturi de prietenii mei.Chiar daca sunt suparat,chiar daca am unele probleme acasa,la scoala,in orice alt colectiv sau chiar pe plan sentimental,atunci cand ii intalnesc parca uit de absolut toate problemele si ceva in mine striga "priveste cat de frumoasa este viata...problemele au un rol aparte,dar ele se pot rezolva cu rabdare...ai nevoie de fericire...fericirea este molipsitoare...agata-te cat poti de mult de aceste momente in care iti sunt alaturi si profita din plin...viata inseamna viteza iar alaturi de ei viata chiar poate fii simtita asa cum trebuie".




E frumos sa ai un prieten bun sau de ce nu,mai multi...astazi vreau sa vorbesc doar de partea frumoasa a unei prietenii pentru ca doar asta trebuie traita si doar asa ar trebui sa decurga lucrurile,spre bine.




Eu unul ma simt norocos pentru ca in ultima vreme am cunoscut foarte multi oameni care intr-un timp relativ scurt mi-au devenit prieteni.Stiu ca atunci cand spui "prieten" spui o vorba mare,insa imi asum toata responsabilitatea si voi continua sa cred ceea ce tocmai am afirmat.Ceea ce-mi intareste mai mult ideea ca cei ce tocmai i-am amintit mi-au devenit prieteni,pe langa faptul ca atunci cand am avut nevoie de sprijin nici unul nu a dat inapoi,este faptul ca atat cei cativa prieteni "vechi" pe care ii aveam cat si cei pe care recet i-am cunoscut au reusit sa interactioneze perfect,formandu-se inca de la inceput un grup unit.




E lucru mare sa ai foarte multi prieteni care in orice moment sa-ti poata sarii in ajutor insa,da,intradevar cum mai devreme spuneam "prietenii" nu-i gasesti la orice pas in viata si uneori,cand ti-e lumea mai draga ei te pot lasa la greu,iar gandul tau poate trece foarte usor de la bine la rau...Sunt constient ca n-am spus o noutate,ca majoritatea cunoastem asocierea dintre cuvintele "prieten" si "perversitate" dar singurul lucru pe care as vrea sa vi-l implemetez in minte este faptul ca chiar si atunci cand un prieten te tradeaza,niciodata sa nu-l asociezi cu toate celelalte persoane din jurul tau si niciodata sa nu incetezi sa speri ca intr-o buna zi un prieten adevarat iti va lumina zilele atunci cand tu vei avea nevoie de sfatul si ajutorul lui.Si credeti-ma ca si eu,ca poate oricare dintre voi,am trecut candva prin situatii de genul acesta.Important este ca atunci cand cazi sa stii cum sa te ridici,si dupa ce o faci sa fii mult mai prudent cu persoanele carora le incredintezi sufletul tau.Nu vei rezolva nimic daca te vei inhiba si te vei ascunde permanent in tine doar petru faptul ca la un moment dat cineva fara simtul raspunderii si-a batut joc de increderea prea usor acordata.Iarta-i pe toti insa nu le uita greselile.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu