marți, 23 noiembrie 2010

Timid...Treptat...Flatat...




Te-ai apropiat incet,venind precum o adiere de vant...
Cu vocea ta suava,ca fosnetul placut al frunzelor,
Ai reusit sa ma faci atent si sa-ti remarc zambetul perfect.
Apoi parul auriu...ochii caprui...felul tau de a fi.

Si totusi au fost nenumarate ganduri...
Asezate intr-o balanta...
Ai reusit prin natura ta,s-o echilibrezi
Si sa-mi creezi o stare de liniste deplina.
O stare potrivita in care pe zi ce trece,
Incep sa ma regasesc tot mai mult.

Am inceput sa ascult muzica...
Au venit pe rand...:
"ce cauti tu in viata mea?!"...
"Intre noi mai e un pas"...
"Si daca..."...
Am incheiat cu..."DA"
Iar chipul meu a fost coplesit de zambet.

Acum sunt langa tine...
Duminica-mi convine...
Lunea esti langa mine...
Visul meu se imbina
Si tu esti de vina!

Un comentariu: