sâmbătă, 27 martie 2010

Oare?...






Oare...tu esti raza mea de soare?
Punctul meu de alinare...
Oare...eu sunt steaua calatoare?
Cea dintai a ta suflare...

Oare...gandul tau spre mine zboara?
Oare...e bine sa-ti scriu iara?
Oare...si tu vrei sa imi vorbesti?
Cu soapte dulci sa ma-nvelesti...

Oare?...

Sau e doar o provocare?...
Un nou inceput cu soare
Ca o binecuvantare...

Dar akolo in spate in zare
Parca si vad cum rasare
Un nou gand de razbunare.

Trupul tau sfios se arata,
De parca ai fii o noua fata,
Cu un zambet evlavios,
Si farmecul tau soros.

Au curs zile,ani si ganduri...
Cerneala si nenumarate randuri...
Dar acum am obosit
Si sufletul mi-am oropsit.

Stiu ca nu te vei schimba
Ca asta e viata ta
Si asa vei continua...

Dar totodata nu uita
Ca ai avut dreptul candva
La un suflet de poveste
Ce acum marturiseste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu